Browse Artists
#  A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z 

Browse Albums
#  A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z 


Site Meter

Today's Best Albums
Kisha Lyric by Lil Wayne

Album Tha Block Is Hot

Artist Lil Wayne (5 albums, 1903 songs)
Released 11.02.1999
» More songs in this album...

Kisha Lyric

316 Views

[Lil Wayne]
Got a early call from Kisha
Kisha wanted me to meet her
She said she thought it was time to make the relationship get deeper
Said cool then l'm gone be there
What would be a good time to reach ya
She said what about ten but l thought eleven would be sweeter
Cuz she wanted me to see her
Said l needed a teaser
But s** who got the keys to my Beamer
I rolled me up a blunt and got the Crystal out the freezer
I hopped in the two seater
And playin with Macita
Vroooom speed up run faster than a cheetah
Only thing on my mind is how l'm gone get all in this cheap slut
Should I use a rubber cuz I heard she was a freak
They say she ???
But I don't want HIV
?????
Her name's on my beeper
I called her on the Nokia
And told her come pick me up
As soon as I got in the house she got on her knees and grabbed my penis
Ate it up like some peanuts
I said oooohhhh Kisha
This what I got to meet her
She drunk it like a 2 liter
She blow like a pro
Oh no I got to keep her
Told her l'd be back about eleven I'm gone creep her
But don't go to sleep
I got some more meat to feed ya

[Turk]
Now I'm hot
I wonder was up with Kisha tonight
I'm gone give her a call
See if it's alright
For me to dip through
She said it's all gravy
First I got to get somebody to watch my baby
Baby it's all good
I'll be there in a minute
But I didn't know Lil Wayne was already hittin it
Soon as I pull up I see my dog runnin out
He saw me dippin in but he didn't know ???
Soon as he pulled off
I knocked on the door
Sayin to myself look at this dog ass hoe
Its cool what you do
You know I like my s** sucked
For you to swallow the cum and put ice on my nuts
Call my nut now I'm up
I'm gone holla at ya Kittie
I got through lil tonight me and the H-Beezey
I can't be late
I'm gone see ya when I could
Here's Juve on the hip
Let 'em know it was all good

[Juvenile]
Ooohh Oooh there she go
On the way to the corner store
Lil Turk let me know
He done f***ed the same bitch before
Say lil mama where you headed
She told me for Danny
Hop in the back seat of my car and she spread it
Say baby slow down I don't wanna f*** ya first
I want you to suck on my dick until my nuts will burst
She was a fool with it
She said she had a good teacher she went to school with it
Cuz she knew what to do with it
I didn't want the bitch to have my car smellin
So I took her in the alley with some K Y Jelly
Pull your shorts and your draws down to your knees
Put the rubber on the dick handle that please
I hit it she sucked it
Hit it she sucked it and sucked it
I got tired of the pussy and now I said f*** it
Say boo I gotta ride
My baby moma beepin me and she stay way on the other side
I hit B.G. on the celly
And told him that the bitch was all good and you have it not to telly

[B.G.]
Bitch hold on do I know she f***ed three of my dogs
I caught her walkin out the alley down by the mall
She f***ed Wayne, Juve, Turk I know she ain't got no wores
But she told me she'd do a damn job on them boys
She provided the number later on gave her a call
Told her what I was thinkin and she was down with it all
Can't deny it she was a fool kept that dick standin tall
What she'll do to a nigga she'll be against the law
That's how Hot Boys play it when we finish we toss
Baby when you finish Manny Fresh down the hall
After this episode that hoe won't be able to walk
After two or three steps that hoe might fall
Now you know then Hot Boys sad ha
Get in the bitch head
End up doing somethin bad ha
Kisha got did right yeah
Fucked the whole Cash Money click all in one night yeah






Songs in this album

  1. High Beamin
  2. Come On
  3. Drop it Like it's Hot
  4. Enemy Turf
  5. Fuck The World
  6. Kisha
  7. Lights Off
  8. Loud Pipes
  9. Not Like Me
  10. Remember Me
  11. Respect Us
  12. Tha Block is Hot
  13. Up to Me
  14. Watcha Wanna Do
  15. Young Playa
  16. You Want War

Related Videos


» More Videos...