Browse Artists
#  A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z 

Browse Albums
#  A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z 


Site Meter

Today's Best Albums
Do Your Dance Lyric by Prince

Album Diamonds And Pearls

Artist Prince (32 albums, 2505 songs)
Released 10.01.1991
» More songs in this album...

Do Your Dance Lyric

334 Views

Do Your Dance [Controversy Music - 1991]
------------- [on the US maxisingle for Cream]

Do your dance, why should u wait any longer? (let me push up on it)
Take a chance, it could only make you stronger (I'm gonna push up on it)

(heh, heh, heh)

do your dance (it's time to do your dance)
(it's time to do your dance)

(come on, come on)
la-la-la-la-la (come on, come on, move something)
la-la-la-la (move something)
(come on, come on, move something)
la-la-la-la-la (come on, move something)
la-la-la-la (come on, come on, move something, yeah)

Do your dance, (yeah)
why should u wait any longer? (Why you wanna wait?)

[u wanna babe, u wanna babe]
u wanna dance with me

do your dance (dance, dance, dance)
u wanna dance with me (oh yeah) (let's dance)

doobie, doobie, doobie

do your dance (do your dance) (it's time to do your dance)
(u know what I'm saying, it's time, y'all)
(it's time to do your dance)

ooh baby, baby (it's time to do that dance. oh yeah, that's it)
ooh baby, baby (it ain't that hard c'mon now)
ohh baby, come on let's dance

ooh baby, baby
ooh baby, baby
ohh baby, come on let's dance

(oh yeah) get on up
do your dance
(sweet thing) (shake it, shake it baby)

do your dance (sweet thing)
(it's time to do your dance) (sweet thing)

Everybody's got somethin' that they know how to do (everybody)
If you wanna do it baby, I'll do it with you (come on)

come on do, uh, (here we go)
come on do, uh, (here we go)
do your dance

come on
do your dance (it's time to do your dance)
do your dance (it's time to do your dance)
come on, now
do your dance (it's time to do your dance)
do your dance (it's time to do your dance)
come on, now

(get on the floor and slam)
listen 2 the drummer (get on the floor and slam)
listen 2 the drummer, now (get on the floor and slam)
listen 2 the drummer (get on the floor and slam)
listen 2 the drummer, now

listen 2 the bass, now
play it funky 4 u, now

listen 2 the guitar (go Levi!)
play it funky 4 u, now (ain't nobody funky like me)

Tommy Barbarella
ch-ch-choppin' on the Purpleaxxe (Tommy, Tommy, Tommy)

R to the O-S-I-E

Rosie, do me funky

dance, dance, everybody do your dance (we gotta get funky now)
dance, dance, everybody do your dance (we gotta get funky now)
dance, dance, everybody do your dance
dance, dance, everybody do your dance
dance, dance
dance, dance (gotta do your dance)
dance, dance (do your dance, now)
dance, dance, everybody do your dance
dance, dance, everybody do your dance (do your dance)
dance, dance, everybody do your dance (gotta get funky, now, oh yeah)

gotta get funky, now, oh yeah
do your dance, dance, oh yeah
do your dance, dance, oh yeah

can u wait any longer, oh yeah
do your dance, oh yeah
it'll make you stronger now, oh yeah
do your dance, oh yeah

do your dance (hurt me, hurt me)
do your dance (hurt me, hurt me)
[repeated 12 more times, along with "c'mon New Power"]

(sing to the rhythm)

(reminds me of the days, in the funky days, in the Bay Area, mon) (ahh yeah)
(it was a party to the morning light-a)

funky fresh for the 90's
oh yeah!
funky fresh for the 90's
uhyeah!
funky fresh for the 90's
ho!
funky fresh for the 90's
come on!
funky fresh for the 90's
come on!
funky fresh for the 90's





Songs in this album

  1. Call The Law
  2. Cream
  3. Diamonds And Pearls
  4. Do Your Dance
  5. Gangster Glam
  6. Gett Off
  7. Horny Pony
  8. Insatiable
  9. Jughead
  10. Live 4 Love
  11. Money Don't Matter 2 Night
  12. Push
  13. Strollin'
  14. Things Have Gotta Change
  15. Thunder
  16. Violet The Organ Grinder
  17. Walk Don't Walk
  18. Willing And Able
  19. Daddy Pop

Related Videos


» More Videos...